Translate

15 mai 2013

Iubirea exista!

Constat cu tristete ca tot mai putini oameni mai cred in iubire. Tot mai putini oameni apreciaza gesturile romantice, tot mai putini le gasesc placute, necesare.
 Daca cineva te-a ranit groaznic, nu inseamna ca iubirea e un mit. Daca nu ai gasit persoana potrivita pe care sa o iubesti, nu inseamna ca iubirea nu exista. Daca dragostea nu ti-a fost impartasita sau ai fost mintit, cu siguranta nu a fost iubire.

Dar asta nu inseamna ca trebuie sa te opresti din drum. In cautarea iubirii aproape niciodata drumul cel mai scurt si cel mai usor nu va fi cel bun. Dar pentru ca alegem mereu calea cea mai simpla, ne dam batuti la prima dezamagire si ridicam in jurul nostru ziduri inalte de autoaparare.

Iubirea nu iti bate deseori la usa, uneori e necesar sa strabati un drum lung si anevoios ca sa dai de ea…
 Lacrimi amare au curs pe obrajii mei, ai tai, ai atator oameni. Dar eu am ales sa cred in continuare si mi s-a aratat ca acest sentiment chiar exista.
 Am iubit. Iubesc. Voi iubi. Mereu. Indiferent ca voi fi considerata siropoasa, exagerat de romantica, aeriana sau mai stiu eu cum. Nu-mi pasa! Pentru ca siguranta pe care ti-o da sentimentul ca esti un om iubit nu se compara cu nimic altceva. Si numai cine nu a simtit-o poate spune ca nu exista si ca e o prostie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu